Auteur:      Vi Keeland

Uitgeverij:   Volt

ISBN:          9789021420929

Pagina's:      336 pagina's

Verschenen:  januari 2021

Sterren:      ⭐⭐⭐⭐

‘Liefde of lust’ kwam ik tegen op Instagram, toen ben ik direct begonnen met lezen. Dit was het eerste boek dat ik van Vi Keeland las, maar dit boek deed me heel erg denken aan ‘De jacht’ van Elle Kennedy, zo voelde het toch een beetje vertrouwd.

Als Natalia en Hunter elkaar ontmoeten op een bruiloft, is het lust op het eerste gezicht. Maar Natalia heeft veel te knappe mannen met een groot ego zoals Hunter al een tijdje afgezworen. Aangezien zij in New York woont en hij in Californië, is het gelukkig niet al te moeilijk om bij hem uit de buurt te blijven. Bovendien geeft ze hem bij het afscheid een verkeerd telefoonnummer.
Een jaar later lopen ze elkaar toch weer tegen het lijf, en de aantrekkingskracht tussen hen blijkt nog steeds erg intens. Als Hunter voor een werkopdracht meerdere weken in New York moet zijn, stelt hij voor om die weken samen door te brengen, met een duidelijke einddatum en no strings attached. Dat klinkt Natalia goed in de oren. Wat ze voelen is tenslotte alleen lust, geen liefde. Of speelt er toch meer?

Meteen toen ik begon met lezen (nou eigenlijk luisteren), viel me een ding op. De namen Hunter en Summer ken ik uit boeken van Elle Kennedy, en ook de voorlezers: Verona Stam en Frans van Dijk hebben het boek: ‘De jacht’ ingesproken. Hoewel dit natuurlijk wel eens kan voorkomen, kon ik dit tot zeker de helft van het boek niet loslaten. Toen ik over de helft was begon ik het verhaal steeds interessanter te vinden en kon niet stoppen met verder luisteren.

Het verhaal van Nathalia en Hunter vond ik wat moeilijk op gang komen en wat oppervlakkig. Maar wanneer je de personages op ongeveer de helft van het boek echt goed leert kennen, is het een verhaal om in een keer uit te lezen. Ik ga nog zeker vaker een boek van Vi Keeland oppakken!

‘Wanneer je de personages op ongeveer de helft van het boek echt goed leert kennen, is het een verhaal om in een keer uit te lezen.’’ - ⭐⭐⭐⭐

«   »