Auteur:        Olivia Lewis

Uitgeverij:     Ellessy

ISBN:            9789086604449

Verschenen:  Mei 2021

Sterren:         ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou het genre van dit boek beschrijven als: New Adult

Meteen na ‘Totale chaos’ wist ik dat ik ‘Weg van jou’ ook gewoon moest lezen. Dit boek stond dan ook heel hoog op mijn lijstje. Daarnaast zit er een hele leuke verrassing op dit boek. Een quote uit mijn recensie van ‘Totale chaos’ is namelijk gebruikt op de achterkant van het boek! Een grote eer om op zo’n manier bij te dragen aan zo’n geweldige serie!

Na het succes van King komt Olivia Lewis met een nieuwe serie. Deze keer gaat het over de dochter van Benjamin en Luci King: Sophia! Sophia en Scott hebben een paar heftige dagen achter de rug, maar wat staat hen nog te wachten nu Sophia wellicht een carrièreswitch gaat maken? Zijn ze samen sterk genoeg om de uitdaging aan te gaan? Maken ze de juiste keuzes? Of gaat de geschiedenis zich herhalen voor de familie King? Weg Van Jou is het tweede deel in de populaire Queenserie. Leef mee met Scott, Sophia en de rest van de intense, gezellige, chaotische en liefdevolle familie King.

De boeken van Olivia Lewis zijn heel lastig maar zo ontzettend leuk om te recenseren. Het is zo leuk om anderen kennis te laten maken met de mooie boeken die Olivia Lewis schrijft. Het is tegelijk lastig om recensies te schrijven over deze boeken, omdat de boeken vol zitten met spannende gebeurtenissen en plottwists. Ik kan daarom niet anders dan zeggen dat ook dit verhaal weer vol zit met spanning en liefde.

Olivia Lewis haar boeken zijn zeker geen oppervlakkige erotische romans. De verhalen die ze schrijft hebben diepgang en zijn ongelofelijk spannend. Olivia weet de lezers als geen ander geboeid te houden na honderden pagina’s. Daarbij is Olivia Lewis de Queen van de cliffhangers. Ik had niet gedacht dat het nog spannender kon bij de familie King, maar Olivia Lewis heeft met dit boek het tegendeel bewezen. Ook dit boek van Olivia Lewis laat je gewoon niet los en wil je in een ruk uitlezen.

Steeds leer je Sophia een beetje beter kennen. In dit boek werd mij pas echt duidelijk hoe Sophia met haar eigen hoofd worstelt. Sophia heeft het in dit boek erg moeilijk, en ik had haar als lezer echt graag willen kunnen helpen.

Weg van jou is weer een verhaal met liefde en spanning, dat je niet loslaat. Maak maar tijd vrij voor deze boeken, want je wilt ze in een ruk uitlezen.

‘Weg van jou is weer een verhaal met liefde en spanning, dat je niet loslaat. Maak maar tijd vrij voor deze boeken, want je wilt ze in een ruk uitlezen.’ - ⭐⭐⭐⭐⭐

Dit boek heb ik gekregen als recensie-exemplaar van Ellessy.