Auteur:          Olivia Lewis

Uitgeverij:      Uitgeverij Ellessy

ISBN:             9789086604371

Verschenen:   maart 2021

Sterren:          ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou het genre van dit boek beschrijven als: New Adult.

‘’Queen’’ is een spin-off van de serie: ‘’King’’, geschreven door Olivia Lewis. Het is aangeraden eerst de eerste serie te lezen, voordat je begint met deze serie. Dit heb ik echter niet gedaan, en toch is het mij ontzettend goed bevallen. Wat mij betreft zou het leuk zijn om beide series achter elkaar aan te lezen, maar dit is niet perse nodig. ‘Totale chaos’ is wat mij betreft een heel goed boek op zichzelf. Maar dat neemt niet weg dat ik zeker ook de andere serie ga lezen.

Na het succes van King komt Olivia Lewis met een nieuwe serie. Deze keer gaat het over de dochter van Benjamin en Luci King: Sophia! Sophia King is inmiddels een jongedame van twintig jaar. Ze heeft een liefdevolle en stabiele thuisbasis, leuke vriendinnen, volgt een dansopleiding en heeft een relatie met de populairste danser op school: Mason. Sophia is ook succesvol vlogster. Haar kanaal Sophia – Queen of Kings heeft bijna driehonderdduizend volgers en groeit nog iedere dag. Alles op de rit, toch? Dan komt er een nieuwe leraar de school binnenwandelen. De jonge Scott van Spakenburg is aangenomen als zangdocent en ziet in Sophia een nieuw talent, wanneer hij haar – per ongeluk – een keer hoort zingen. Sophia wordt door hem uitgedaagd alles uit haar carrière te halen, maar achter de blinkende façade schuilt een onzeker meisje met ADHD en een flinke dosis aan dagelijkse medicatie. In no time ontstaat er totale chaos in het leven van Sophia en ze is al zo chaotisch. Weet Scott haar zover te krijgen haar talenten te delen met de wereld? En nog belangrijker: hoe dealt Sophia met deze vreselijk knappe, innemende en sexy leraar?

'Totale chaos' is een leuk, gevoelig, sexy en bijzonder verhaal. Ik vind het erg knap hoe Olivia Lewis, Sophia, die ADHD heeft, heeft neergezet. Je voelt de chaotische sfeer in het huis van Sophia, en toch is het niet teveel. Wat mij betreft was alles precies goed afgemeten en ontzettend goed uitgedacht. Het verhaal klopt gewoon helemaal. De emoties voelen zo echt, en het verhaal was echt heerlijk om te lezen. Het boek was dan ook zo uit! De schrijfstijl is prettig, en leest heel vlot. Ook blijft het tempo van de gebeurtenissen hoog, waardoor ik geen moment wilde stoppen met lezen. Het boek bleef het hele verhaal mijn aandacht vasthouden.

Dan is er nog een ding wat ik echt helemaal geweldig vind aan dit boek, namelijk de cover. Een hele mooie, prachtige cover als je het mij vraagt, precies wat mij aanspreekt.

Ik zit nu al met smart te wachten op de andere delen in deze serie. En ik zal ook zeker de eerste serie (King) gaan lezen! En als je fan bent van sexy verhalen, dan is dit zeker een aanrader!

‘Ik zit nu al met smart te wachten op de andere delen in deze serie. En ik zal ook zeker de eerste serie gaan lezen! En als je fan bent van sexy verhalen, dan is dit zeker een aanrader!’ - ⭐⭐⭐⭐⭐