Blogs:

E-book tip: Liefs uit... - Iris Visser

Vandaag deel ik een leuke e-book tip met jullie. Het is jullie vast niet ontgaan, maar ik ben een enorme fan van de verhalen van Iris Visser. Ik wil jullie dan ook haar Liefs uit...-serie niet onthouden. De verhalen zijn afhankelijk van elkaar te lezen, maar toch zou ik aanraden om ze lekker allemaal te gaan lezen! Deel 3, Liefs uit New York speelt zich af rond kerst en is daarom een perfect kerstboek voor in deze tijd.'Liefs uit Ibiza' & 'Liefs uit New York' mocht ik al proeflezen en mijn recensies zijn ook te lezen. En ik kan je dus vertellen dat deze verhalen echt weer top zijn!

Lees meer »

E-books

E-books, ze bestaan al jaren en worden alleen maar populairder. De ene boekenwurm geeft de voorkeur aan een e-reader vol met digitale boeken, de ander heeft rijen fysieke boeken in een boekenkast staan. Ik moet toegeven dat ik een beetje tot die laatste categorie behoor. Ik heb inmiddels een flink aantal boeken in mijn boekenkast, en die zit nog lang niet vol! Toch lees ik ook regelmatig e-books.

Lees meer »

Wrap-up september 2021

Deze maand heb ik in totaal 10 boeken gelezen en 17 nieuwe boeken in mijn boekenkast mogen zetten. Ik las 8 fysieke boeken en 2 luisterboeken.

Lees meer »

Wrap-up augustus 2021

Deze maand heb ik in totaal 15 boeken gelezen en 20 nieuwe boeken in mijn boekenkast mogen zetten. Ik las 14 fysieke boeken en 1 e-book.

Lees meer »

Kobo Originals feelgood tips

Omdat Kobo zoveel leuke Kobo Originals heeft, deel ik vandaag met jullie een aantal Kobo Originals feelgood tips. Mocht je een van deze boeken gelezen hebben, of nog willen lezen, laat het me gerust weten wat je ervan vond!

Lees meer »

Wrap-up juni 2021

Deze maand heb ik in totaal 9 boeken gelezen en 18 nieuwe boeken in mijn boekenkast mogen zetten en 1 e-book. Ik las 6 fysieke boeken, 2 e-books en 1 luisterboek.